Specialistii nostri analizeaza riscurile dintr-o perspectiva integrata, pentru a ajunge la o intelegere cat mai completa a riscurilor materiale ale companiei dumneavoastra. Indiferent daca sunteti la inceput in ceea ce priveste implementarea unui sistem de management al riscului sau aveti deja un cadru stabilit, va putem ajuta in eforturile de implementare si imbunatatire.
De asemenea, RR Chamber Consulting, prin partenerii sai, va poate sfatui in orientarea spre cele mai avantajoase oferte de asigurare si reasigurare pentru riscurile afacerii dumneavoastra.


Serviciile oferite prin partenerii RR Chamber Consulting:


Consultanta de risc si risc management:

 

  • Consultanta de specialitate, personalizata in functie de tipul afacerii si domeniul de activitate;
  • Realizare audit complet pentru identificarea riscurilor;
  • Elaborarea de rapoarte de inspectie si evaluare a riscurilor;
  • Propuneri pentru reducerea si echilibrarea riscurilor identificate prin intermediul auditului;
  • Solutii personalizate pentru reducerea pierderilor;
  • Solutii personalizate pentru preventie si eficientizare;
  • Evaluarea contractelor incheiate cu terte persoane sau companii.

Managementul programului de asigurare:

 

  • Identificarea soluţiilor optime de acoperire pentru nevoile specifice ale companiei dvs;
  • Gestiunea programului de asigurare (avizari scadente, expirari);
  • Elaborarea clauzelor/ condiţiilor de asigurare;
  • Negocierea primelor de asigurare;
  • Plasarea politelor de asigurare;
  • Acces la sisteme on-line services pentru monitorizarea daunelor si a programului de asigurare;
  • Asistenta in caz de dauna.

Beneficiile dumneavoastră:

 

  • Intelegerea optima, identificarea si prioritizarea solutiilor de gestiune a riscurilor;
  • Identificarea oportunitatii de a include noi riscuri asigurate/clauze suplimentare in programul existent;
  • Aprecierea impactului conditiilor de asigurare in politica de transfer al riscului adoptata de compania dumneavoastra;
  • Identificarea nevoilor de ajustare/ clarificare a prevederilor contractuale;
  • Calibrarea expunerii reale a companiei – posibilitatea de stabilire a limitelor de despagubire, a francizelor etc.);
  • Prime de asigurare adecvate cu nivelul real al expunerii.